Szkoła magii i czarodziejstwa

Zapisz się na candykaa.pun.pl !!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Punkty Domów:

Gryffindor 207

Ravenclaw 0

Hufflepuff 0

Slytherin 118


#1 2010-08-08 18:43:38

 Anasta

http://img211.imageshack.us/img211/5910/nauczyciel.jpg Dyrektorka

Zarejestrowany: 2010-06-29
Posty: 255

Zasady

Podam teraz zasady gry w Quidditch.


Drużyna składa się z 5 osób. Są to trzej ścigający, jeden obrońca oraz jeden szukający. Sędzią meczu jest nauczyciel uczący Quidditcha, w razie jego nieobecności - wyznaczona przez niego osoba.
Na komendę sędziego: GRACZE NA MIOTŁY! wszyscy muszą być przygotowani do gry. Sędzia czeka chwilę aż wszyscy będą gotowi, a następnie rozpoczyna grę komendą: KAFEL W GRZE!


1) Instrukcje dla ścigających:
- Aby podać kafla do innego gracza ścigający pisze: Imie Nazwisko podaje do Imie Nazwisko np. Jan Kochanowski podaje do Juliusza Słowackiego.

-Aby zlapać kafla (po komendzie Kafel w Grze) śicgający pisze Imie Nazwisko ma kafla np. Adam Mickiewicz ma kafla !. Pisze też tak, by obebrać podawanego mu kafla.

- W czasie kiedy trwa podanie (jeden ścigający podaje do drugiego ścigającego ze swojej drużyny) przeciwnik może przejąć kafla pisząc Imie Nazwisko przejmuje kafla np. Jan Kochanowski przejmuje kafla!
- Aby strzelić gola, ścigający pisze: Imie Nazwisko strzela do petli 1, 2 lub 3 (* Z tym, że tutaj nastąpiła mała zmiana. Zamiast numerów wszystkie trzy bramki mają przyporządkowane słowa. Sędzia podaje je tuż przed meczem.) np. Cyprian Norwid strzela do pętli 1. Jeżeli obronca w ciągu 3 sekund nie zdąży obronić, gol jest uznany. 3 sekundy odlicza sędzia wg swojego  programu ( ICeQ lub NPCC). Jeżeli gol będzie uznany kafel pozostaje w rękach obrońcy, w razie jakichkolwiek sprzeczek decydujący głos ma sędzia.

UWAGA! Przed próbą strzelenia gola muszą zostać wykonane przynajmniej dwa podania. Jeśli tak się nie stanie, gol nie będzie uznawany.

2) Instrukcje dla obrońcy:
- Aby obronić bramkę, obrońca w czasie odliczania sędziego musi napisać: Imie Nazwisko broni petli nr (1, 2 lub 3*) np. William Szekspir broni pętli 2.

3) Instrukcje dla szukającego:
W pewnym momencie meczu sędzia może wkleić pewien tekst. W tekście ukryte będzie słowo znicz, które należy wypisać razem ze słowem, które znajduje się przed nim i za nim (czyli razem wypisujemy 3 słowa, łącznie ze zniczem). Jeżeli słowo 'znicz' napisane jest z małych liter, należy przepisać je małymi. Jeśli natomiast jest z dużych, to również z dużych należy przepisać. W tekście tym mogą być ukryte tak zwane znicze półapki, czyli słowa, które tylko udają, że są zniczami. Przykładowo zincz lub ZNlCZ. Przykładowa akcja :
Sędzia:Nekromancja znizc(gr. nekromantía) to forma praktyk magicznych, w której czarujący - nekromanta - przyzywa duchy zmarłych w celu poznania przyszłości lub celach własnych (np.usług). Słowo nekromancja pochodzi od ZNICZ greckiego nekrós - martwy. Jednakże, od średniowiecza zwyczajowo zincz łączy się nekromancję z Magią Ziemi oraz przyzywaniem demonów (zobacz też: demonologia). Obrzędy nekromantyczne często nazywa się eksperymentami.
Szukający: od znicz greckiego
4) Pałkarze na chwile obecną są wykluczeni z gry.
5)Kapitanowie.
Kapitanowie drużyn mogą poprosić o czas podczas meczu 2 razy (każda drużyna).Maksymalnie jest to 5 minut. W przypadku skrajnych sytuacji - więcej. Są też odpowiedzialni w całości za swoją drużynę.
6) Stałe nicki.
Kazdy gracz musi grać na stalym nicku. Nicki tymczasowe będą wyrzucane z boiska.
7)Autozamiana.
Autozamiana jest oficjalnie zabroniona podczas rozgrywek. Osoby przyłapane na jej używaniu, mogą się pożegnać z drużyną, jeśli nawet cała ich drużyna nie zostanie wykluczona.


Po złapaniu znicza mecz kończy się, a wygrywa drużyna która zdobyła więcej punktów. Za jednego gola drużyna otrzymuje 10 pkt, a za złapanie znicza 150 pkt.
Przykladowy przebieg gry:
Sędzia: Gracze na miotły!
Sędzia:3
Sędzia:2
Sędzia:1
Sędzia:KAFEL W GRZE!
Jan Kowalski: Jan Kowalski ma kafla!
Jan Nowak: Jan Nowak ma kafla!
Sędzia:Jan Kowalski ma kafla.
Jan Kowalski: Jan kowalski podaje do Anny Kowalskiej.
Helena Nowak : Helena Nowak przejmuje kafla !
Anna Kowalska : Anna Kowalska ma kafla.
Sędzia: Helena ma kafla.
Helena Nowak: Helena Nowak podaje do Jana Nowaka.
Jan Nowak: Jan Nowak ma kafla!
Sędzia: Jan ma kafla.
Jan Nowak: Jan Nowak  podaje do Heleny Nowak.
Helena Nowak: Helena Nowak ma kafla.
Jan Kowalski: Jan Kowalski przejmuje kafla!
Sędzia: Helena Ma kafla.
Helena Nowak: Helena Nowakstzreka do petli nr 3
Andrzej Kowalski: Andrzej Kowalski broni petli nr 3.
Sedzia: Obronione.
Sędzia: Andrzej ma.
Andrzej Kowalski: Andzrej Kowalski podaje kafla do Jana Kowalskiego.
Jan Kowalski: Jan Kowalski ma kafla!
Sędzia: Jan ma.
I tak dalej...
Po podaniu, zlapaniu kafla, obronie - gracz musi poczekać na komende sędziego kto w aktualnej chwili  ma kafla zanim ' wykona ruch '.

Jak widzicie chodzi tu o szybkość w pisaniu.


http://img341.imageshack.us/img341/1740/sygnavz.png
Mezamero yasei! Obudź w sobie bestię!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.e-zwierzeta.pl wybór psa